Eet je mooi logo

Albert Heijn introduceert eigen merk AH Biologisch

Artikel door:

Google

Vanaf vandaag maakt Albert Heijn de keuze voor biologische producten voor een groot publiek eenvoudig met AH Biologisch: een nieuw eigen merk met nieuwe, frisse verpakkingen. AH Biologisch bestaat uit verse en houdbare producten, van alledaags tot bijzonder. Van appels, melk en chocolade tot babyvoeding, verse soepen en wijn. Natuurlijk zijn al deze biologische producten onafhankelijk gecontroleerd en hebben daarom het Europese biokeurmerk. De nieuwe verpakkingen komen vanaf deze week geleidelijk op het schap bij Albert Heijn. Met de focus op AH Biologisch neemt Albert Heijn afscheid van het merk AH puur&eerlijk.

Het assortiment wordt bovendien uitgebreid met 120 nieuwe producten zoals verse soepen en quiches, crackers, thee, kazen, quinoa, vruchtensiropen, vers vlees en fruit. In totaal bestaat het AH biologisch assortiment straks uit bijna 500 producten. Samen met de biologische producten van A-merken en de meer specialistische biologische merken biedt Albert Heijn dan in totaal 1.200 biologische producten aan. Dit aantal wordt in de loop van 2015 nog verder uitgebreid. Uiteraard blijft de ruime keuze in fairtrade-, ecologische- en scharrelproducten en duurzame vis gewoon beschikbaar, en herkenbaar aan het onafhankelijke keurmerk op de verpakking van de Albert Heijn eigen merkproducten.